قابل توجه کلیه دانشجویان

نکات مهم در ارتباط با امتحانات پایان ترم (بهمن 1400)


1.قبل از برگزاری امتحانات، از روز یکشنبه 19/10/1400 به سامانه ال ام اس مراجعه و از ثبت دروس خود در سامانه مطمئن شوید و از روز و ساعت امتحان اطلاع حاصل نمایید. (به دلیل تغییرات احتمالی در برنامه زمانی امتحانات، ملاک برگزاری امتحانات روز و ساعت ثبت شده در سامانه ال ام اس و آخرین نسخه برنامه امتحانات در سایت دانشکده است).

2.در صورت عدم ثبت و یا مغایرت با دروس انتخابی، سریعا به کارشناسان آموزش اطلاع دهید و تا رفع مشکل پیگیری نمایید.

3.چند وسیله ارتباطی مانند گوشی، تبلت و یا لپ تاپ و کامپیوتر با خطوط ارتباطی متنوع تهیه نمایید تا در زمان امتحان با مشکل مواجه نشوید. بدیهی است هر گونه بهانه ای مانند قطعی برق، تمام شدن شارژ گوشی، فراموش کردن زمان امتحان و امثال آن از دانشجویان پذیرفته نمی شود.

4.در صورت بروز مشکل، ارسال تصویر پاسخ ها برای استاد و یا کارشناسان آموزش بلافاصله بعد از امتحان و نهایتا تا 5 دقیقه بعد از اتمام زمان امتحانات پذیرفته می شود و بعد از آن به هیچ وجه قابل قبول نیست. ملاک، ساعت درج شده در ایمیل یا کانالهای ارتباطی است.

تذکر: تصاویر ارسالی باید واضح و خوانا باشند. مسئولیت عدم کیفیت تصویر اوراق با خود دانشجو است.

5.در صورتی که دانشجو وارد سامانه امتحان شود ولی به دلایل غیر قابل پیش بینی، موفق به اتمام امتحان و یا ارسال پاسخ نشود، تا روز بعد از تاریخ امتحان مذکور فرصت دارد مشکل خود را کامل و واضح به صورت مکتوب برای کارشناسان آموزش ارسال کند. این درخواستها در شورای آموزشی دانشکده بررسی می¬شود و چنانچه عذر دانشجو موجه تشخیص داده شود، به او اجازه داده می¬شود یک بار دیگر در امتحانی با درجه سخت¬تر به صورت حضوری در دانشکده قم شرکت کند.

6.عضویت در گروههای همفکری در بازه امتحانات، کپی برداری از یکدیگر، رونویسی و یا کپی از کتاب و سایت و ...، و شرکت در امتحان به صورت گروهی و دورهمی ممنوع بوده و در صورت گزارش تخلفات مذکور و یا هر گونه تخلف امتحانی دیگر توسط اساتید، کارشناسان آموزش و یا دانشجویان موجب محرومیت از امتحان و معرفی دانشجو و یا دانشجویان خاطی به کمیته انضباطی خواهد بود.

معاونت آموزش دانشکده اصول الدین قم
کلیه حقوق این پایگاه متعلق است به
دانشکده اصول الدین قم